دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

انواع مدل های شومیز مانتویی

انواع شومیز مانتویی

۱. شومیز مانتویی کلاسیک
۲. شومیز مانتویی طرح دار
۳. شومیز مانتویی اسپرت
۴.شومیز مانتویی مجلسی
و ..

نحوه ست کردن شومیز مانتویی

شومیز مانتویی یکی از پوشش های مدرن و شیک برای خانم های ایرانی است که می تواند با رنگ ها و لباس های مختلفی ست شود. در این مقاله به برخی از نکاتی که باید در انتخاب و پوشیدن شومیز مانتویی توجه کنید، اشاره می کنیم.

- رنگ شومیز مانتویی: رنگ شومیز مانتویی باید با رنگ پوست، مو و چشم شما هماهنگ باشد. برای مثال، اگر پوست شما گرم و زرد است، رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و طلایی برای شما مناسب هستند. اگر پوست شما سرد و صورتی است، رنگ های سرد مانند آبی، بنفش، سبز و نقره ای برای شما مناسب هستند. همچنین می توانید از رنگ های متضاد یا مکمل برای ایجاد تنوع و جذابیت استفاده کنید. برای مثال، اگر چشم های شما آبی هستند، می توانید از رنگ نارنجی برای شومیز مانتویی خود استفاده کنید.

- طرح شومیز مانتویی: طرح شومیز مانتویی باید با شکل بدن، قد و وزن شما هماهنگ باشد. برای مثال، اگر بدن شما مستطیلی است، می توانید از طرح های گلدار، چهارخانه، خط خطی و نقطه ای برای شومیز مانتویی خود استفاده کنید تا بدن شما را کمی گردتر و زنانه تر نشان دهید. اگر بدن شما مثلثی است، می توانید از طرح های ساده، یک رنگ، راه راه و شبکه ای برای شومیز مانتویی خود استفاده کنید تا بدن شما را متعادل تر نشان دهید.

- لباس های همراه شومیز مانتویی: لباس هایی که با شومیز مانتویی پوشیده می شوند، باید با رنگ و طرح شومیز مانتویی ست شوند. برای مثال، اگر شومیز مانتویی شما رنگ قرمز و طرح گلدار دارد، می توانید با شلوار یا دامن سیاه، کفش قرمز و کیف سیاه آن را ست کنید. اگر شومیز مانتویی شما رنگ آبی و طرح راه راه دارد، می توانید با شلوار یا دامن سفید، کفش آبی و کیف سفید آن را ست کنید. همچنین می توانید از اکسسوری هایی مانند شال، گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر برای افزایش زیبایی و جلوه شومیز مانتویی خود استفاده کنید.

شومیز مانتویی اسپرت

بر اساس محبوبیت و فروش در میان انواع شومیزمانتو ها به جرئت میتوان رتبه نخست را به شومیز مانتویی اسپرت داد؛ چراکه نوع طراحی، سبک و راحتیِ چشمگیر آن نسبت به دیگر لباس‌ها باعث ایجاد محبوبیت آن در سلیقه های مختلف شده است‌. شومیز مانتویی اسپرت اندام شما را زیباتر نشان داده و با هرنوع شلواری قابل ست کردن است‌.

شما می توانید برای خرید شومیز مانتویی اسپرت به فروشگاه ما مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.